Det. Är. Så. Varmt.

Börjar i princip rinna från en så fort man sätter foten utanför ett rum utan AC, och man agerar vattenfall om man går utanför dörren.

Efter ett svettigt Musicgroup (sista för säsongen, sista för mig) där man inte bara sjunger utan dansar också (lägg på att dansa med en bebis i famnen, så kan ni nog gissa att det var som ett träningspass) var det dags för lunch, och sen ett dopp i S's pool. Den var sviiinkall igår, men idag var det pissljummet ^^ Skönt iaf :) Nu sover lillkillen och efter hans nap planerar vi att åka till stora poolen som nog är lite skönare temp i. :) Om inte han hinner vakna i tid för det åker jag nog själv sen ^^ Har tänkt gå ut och gå eller cykla massa dagar nu, men varje gång jag går ut i värmen så tänker jag; Du måste vara galen! Kommer ju dö om jag gör det ^^ Får vänta i alla fall 2 dagar till, då ska det bli liiiite svalare. :) Och det lär ju bli en svalkande glass även idag :)

Uppdatering på kamerafronten fick jag i inkorgen också: de har nu skickat kameran, och den ska landa den 15:e :) Attans att det inte blev 12:e, men men, får det iaf precis innan Silver Bay helgen. Toppen :) Så kul när man väntar post ^^

Hoppas ni har det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0