Cupcakes

Hej hallå Sverige :)

Dagen idag var okej, kort liksom, hahah! :P Men det var skönt :) Vi hade storytime idag (barnen gjorde jellyfishes av paraplyer och färgglada papper, och sen var det "parad" genom biblioteket ^^) och vi åkte även till Shaws för att köpa kakmix och sånt :)

När jag kom hem bestämde jag mig för att göra cupcakes istället för kaka :D Men först tog jag en härlig, svettig, promenad :)

Har bakat sen typ 6.30, och då var cupcakesarna inte ens från scratch.. både köpt kakmix och köpt frosting (glasyr) :P men söta blev de ändå! Hade tyvärr inga sprinkels, men ska sätta på hallon och björnbär imorgon :) Och så ska jag sätta kaffe i K's present!!! Hahah:D Ibland är man bara såååå smart ;)




Nu är det dags att lägga sig!
Natti natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0