Check!

Idag har jag fått lite saker gjorda faktiskt. Inte för att vissa av de sakerna är typ tråkiga saker att göra, bara tar sin lilla tid. :P

  • Beställa foton
  • Fixa födelsedagspresent till K
  • Ringa Continental och fråga om det är möjligt att överlåta biljetten till någon annan
  • Svara på pappas mejl (tar alltid typ en evighet att skriva bara ett kort mejl)
Historien bakom punkten; Continental är som sådan: Jag skulle åka till LA för att träffa mamsen och Stig (saknar det) och så ville jag förlänga resan, så jag avbokade hemresebiljetten, och bokade en ny för senare. Problemet är bara att jag nu har cirka 480 dollar i "resecheck" typ, som jag inte kan ge till någon annan, utan måste använda innan jag åker hem. Alltså inom 9 veckor typ. Och jag har ju 2 semesterdagar kvar, men vart ska jag åka helt själv utan att lägga ner för mycket pengar på hotell och skit! Hmm.. jag vet inte. Några tips?
Min andra plan var att när jag, C, K och S åker någonstans skriva mitt namn på vår biljett, dvs vara den som betalar, så kan de bara ge mig pengarna sen, men det verkar inte som att C vågar det. Och det kan jag förstå, för tänk om inte S får flyga med oss om jag betalt men inte är hans mamma? Hmm. Jag vet inte.
Måste ju åka någonstans dit man kan flyga. Och där det inte är helt tråkigt att vara själv. :(



Kände bara för att lägga upp en liten bild från min allra första arbetsvecka.
Tänk vad man kan förrändras...

Kommentarer
Postat av: Siiri Tamm

Hej Gumman! har inte läst din blogg på hela helgen! och du har ju skrivit massor! Vad kul att kameran redan kommit! Det här med flyg, skulle du inte åka och hälsa på Sofie? Da kan du ju bo hos henne och det kostar inget. Eller hälsa på någon annan kompis.

Här har det hänt grejer. Teele verkar ha fått praktikplats! Äntligen! Hon är såååå glad. Jag med , vill bara att hon skriver på anställningspapprena fortast möjligt också. det negativa är att hon nu måste tacka nej till Brunnsgården där hon fått vikariat i 4 veckor. Vädret är fint, runt 30 grader. Sitter ute än, klockan är 23.13, det är 22 grader och mörkt. I alla fall under taket,fast himlen är ganska ljus ändå. Idag skulle regnat, blev inget. Det har nog inte regnat på 3 veckor, allt börjar bli brunt. Nu har alla semester, det är bara jag och nu Teele också som jobbar. Det är nog bäst jag går och lägger mig nu. Puss på dig! Kram mamma

2010-07-11 @ 23:16:08
URL: http://pajulaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0