Bio

Jag lekte ju lite med scrapbooken förut, och fick faktiskt in alla de bilderna som jag beställde sist, alltså typ i januari ;) och plastfickorna jag hade i albumet räckte precis till det! Riktigt coolt :P Så jag åkte till Jo-Ann Fabrics och köpte nya för när mina andra bilder kommer, så jag är på god väg att bli klar med albumet! :) Funderar nu på att lämna alla scrapbooking-grejerna här dock. Får se.

Ja, så idag blev det iaf bio! Knight and day, som jag tänkt se igår eller när det var :P Den var urgrym!!!! Action blandat med komedi, så jäkla rolig så det var inte sant, hahah! Skrattade ihjäl mig en massa gånger, och det gjorde alla andra där inne också :P Haha, gå och se den, det är allt jag kan säga. :)

Innan bion slängde jag i mig en ham & cheese croissant och en jordgubb/banan smoothie :)


Efter det experimenterade jag med kameran igen. Fick en massa söta bilder på en orange blomma som vi har på uppfarten, och en del inte lika bra försök på lite små vattenfall. De var ju bra så, men inte perfekta :P




Blir nog inget mer uppdaterande idag,
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0