Bara för att

Har precis tittat klart på ett Big Brother avsnitt, bara för att :P När man ändå befinner sig i USA, varför inte gå hela vägen när det gäller att kolla på amerikanska tv-program ^^ Nu har ju jag inte sett BB i Sverige på massa år (eller det kanske inte går längre?) men funkar nog lite annorlunda här. Här röstar deltagarna själv ut ngn varje vecka, istället för tittarna. Aja :P

Imorgon åker jag till Silver Bay. Bikinin ska med, och kanske några bilder till scrapbookinglektionen och även kameran. Annars planerar jag att bara glida genom helgen och inte tänka på hur trist det är föör mycket ^^ Det är ju inte såå farligt egentligen dock :P

Fick också precis (och med precis menar jag att jag precis kollad min mejl, mejlet i fråga kan ha kommit tidigare idag^^) ett mejl från CC om att det kommer ta mer tid för dem att boka min hembiljett då det tydligen är högtryck just nu. Men mina bokade datum är fortfarande 14, 15 eller 16 september. :)

Lake George vid Silver Bay, NY



Det är nog lite grönare denna gången :) Detta var i april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0