Ännu mer kamerasnack

CANON EOS Rebel XSi BASIC CAMERA KIT INCLUDES:

1. Canon EOS Rebel XSI SLR 12.2 MP Digital Camera (Black)

2. Canon EF-S 18-55mm IS Lens

3. 16 GB High Speed Memory Card

4. Multi-Coated UV Filter

5. Multi-Coated Polarizer Filter

6. Deluxe Padded Camera Holster Case

7. Corel MediaOne Plus Software

8. Camera Shoulder Strap

9. 50" Tripod with Tripod Carrying Case

10. LCD Screen Protectors

11. Soft-Tex Fiber Cloth

12. Lens Cleaning Fluid

13. 110/220 Volt Adapter

14. 5 Piece Cotton Swabs

15. 3 Year Warranty Repair Contract

Låter ju toppen eller hur! Det enda jag egentligen undrar över är nummer 13. Hmm. Undrar vad det betyder. Måste ju köpa en adapter iaf. Försöker googla på det nu för att se var man kan hitta dem. Verkar ju som att alla adaptrar jag hittar är motsatsen till vad jag behöver. Måste ju kunna stoppa in den amerikanska hemma, inte en svensk här menar jag. :)

Kommentarer
Postat av: Siiri Tamm

Grattis! Tänkte, att du nog kan köpa adapter hemma i Sverige, eller?

Nu skall Raido redovisa om 10 minuter! Puhh, mamma är nervös. och Nicklas skulle bjuda på middag ikväll. Ville han göra för han har sovit över och ätit hos oss så många gånger. det var ju gulligt, sa att det räcker med makaroner. Eller nudlar, 3 kr/stk. Bara det är färdiglagat. Vi hörs! Kram

2010-07-07 @ 09:51:44
URL: http://pajulaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0