8 veckor

Nu har vi nått 8 veckors gränsen!! Jag har hela tiden känt som att 8 veckor är en jobbig backe att ta sig över. När jag väl är över den kommer det att vara nedförsbacke resten av sträckan. Så, nedförsbacke here I come!

Imorse skulle jag ringa och avboka min hårfärgning eftersom jag inte kommer ha någon barnvakt ikväll xD ^^ Men de svarade inte, så var tvungen att lämna värsta kansiga meddelandet. Den gick något i den här stilen:

Hi! Soooo, I have an appointment today at 4, but I won't be able to make it, cause we had an accident in the family.. soooo yeah... bye!

Hatar att lämna meddelanden.

Och på lappen jag fick från dem står det att om man inte ringer minst 24 timmar innan så kommer de kanske ta betalt för bokningen iaf.. det får vi verkligen hoppas att de inte gör... det har jag inte råd med.

Igår fick jag också veta att nästa au pair möte är på torsdag kväll. Kan ju uppenbarligen inte gå dit heller. Aja.. det ordnar sig! Hade det varit liiiite tidigare hade jag nog tagit S på ett äventyr och tagit med honom, men det är vid hans läggdags som mötet är, så funkar inte.

Hur har ni det där hemma?
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Skönt meddelande:P Jag hatar också att göra det, det låter alltid så jäkla tafatt:P

2010-07-20 @ 22:49:56
Postat av: EMMA

Oj, glömde visst namn^^

2010-07-20 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0