7 veckor

Idag vaknade jag strax efter 7! Oj oj oj. Kändes som att jag sov alldeles för länge, fast å andra sidan så var jag något sinnessjukt trött fortfarande :P Har nog fortfarande inte tagit i kapp min sömn ^^ Gick och lade mig strax efter 21 igår, kunde knappt hålla ögonen öppna. Höll på att somna flera gånger, men det var alltid något som väckte mig. Trött var jag. Jisses. S ligger och nanan nu, när han vaknar (läs; när jag väcker honom) vid 10 ska vi till storytime och partaja och sen ska vi till Shaws och köpa kakmix till K's födelsedagstårta som vi ska baka ikväll :) Han fyller år imorgon nämligen. :) Är stolt över min present ^^ en kopp med K's favoritbild av S. Ska självklart fylla den med kaffe, och sätta typ ett fint band runt den :) Har ett kort också. Hihi^^

Denna veckan kommer det hända mycket som har med MIG att göra :D skööönt. På torsdag har jag hårfärgning klockan tre, så slutar väl runt 2.30 :) Någon dag ska jag köpa bikini i Burlington. Fredag, lördag eller söndag eftermiddag ska jag träffa Karin, vi får se när. Och någon annan dag/tid ska jag träffa en snubbe från Coop, han halvnorsken. Blir nog en bra vecka :)

Vad händer hemma? :)


Kommentarer
Postat av: emma ;)

Oh yeah! Halvnorsk...:D

2010-07-27 @ 21:05:37
Postat av: syrran

hej gumman! låter som en göttans vecka. inte långt kvar tills du är hemma nu! tänkte att då kanske vi kan gå på middag bara du å jag å mamma? och så kanske vi kan plocka svamp? å fixa ditt hår me riktig sax? ;) puss puss! ps(mamma fyller år på torsdag)

2010-07-27 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0