Woooow!! YEY!

Internet funkar igen i huset! Hahah! Bara tänkte att jag skulle testa det trådlösa igen, för skoj skull, och det funkar! Wow. Gud va skönt. Det är fortfarande väldigt långsamt, men nu kanske jag slipper spendera massa pengar på att köpa ngt varje gång jag vill ha internet :P som på cafét :P GÖTT!!

En annan liten uppdatering också, jag ska nog tillbaka till NYC! Yey! Jag och Hanna har nästan bestämt att vi ska åka i mars. Sista helgen i mars blir det nog. Bara tre dagar, mend et räcker nog mer än väl. Och vi ska åka på Sex and the City turen!! Det är ju egentligen hela anledningen till varför vi åker :P haha! Hotellet ligger vid Madison Square Garden dock, väldigt långt från allt, men men :) Det gör inget, då har vi en anledning att gå, och kanske ta en tur i en av NYC's gula taxibilar ;) Hihi

Munsåret har gått över nu. Jobbade inte måndag och tisdag, men igår jobbade jag och även idag gör jag det. S står bredvid mig och tittar på när jag skriver, haha gulligt :P Men jag ska inte ta upp mer av hans lektid nu. Hörs!! Kanske kan uppdatera oftare nu ju!!


Puss!!

Kommentarer
Postat av: caroline

madison square garden är ju inte långt ifrån allt? det ligger ju mitt i smeten :)

2010-01-22 @ 02:18:23
URL: http://hellobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0