Trött

Förlåt förlåt förlåt!!!!!!!! För att jag inte har skrivit på så länge alltså :D Men det finns inte mycket jag kan göra åt det. Finns inget internet hemma, och ibland funkar inte ens internet här på Langdon, och alla andra caféer är stängda!! Suck. Riktigt irriterande.

Måste ju också hinna ladda upp bilder, för annars blir ni sura där hemma ;) Och nu när jag har internet måste jag framkalla bilder, men har ju bara 2 timmar parkering här! Eller ja, typ 1 och en halv nu :P Suck.

Idag har jag och C vart i Burlington och handlat leksaker till S's lekrum, kul för mig med. Har ju äntligen en ledig dag, efter 12 dagar i sträck. Men det är ju inte som att de utnyttjar mig, sjukdomstrubbel gör att man måste hoppa in. Inget jag kan klaga på egentligen, men är sååå trött! Sover 11 timmar varje natt men är fortfarande trött. Behöver den där spadagen nu.

Ja, och sen så har jag tänkt lite på vad jag kan göra med mitt liv efter detta år. Har 3 alternativ just nu.

1. Högskolans basår --> läkarlinjen
2. Sjuksköterskelinjen --> barnmorska
3. Starta eget.

Den tredje måste jag säga låter roligast just nu :P Jag och C diskuterade det idag, och kom fram till att jag kanske borde öppna ett amerikansk inspirerat café! Ni vet, cupcakes och shit :D Skulle vara riktigt roligt. Massa olika cupcakes, kanske några med lönnsirap på. Lönnsirap som jag importerar från min värdfamilj ;) Bra för dem, bra för mig! Och smoothies kanske? Vad säger du mamma, du gillar Nr 1 bättre antar jag ;)

Well, see ya, ska framkalla bilder och sen dra till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0