Survivor

Satt precis och tittade på en bild som jag har här i mitt rum som jag tog med från Sverige. En bild på Emma och Sanna med en massa kvistar i famnen. Åh det var så skoj när vi campade i skogen! Saknar det, vi får göra det igen när jag kommer hem :)

S spelar piano, så jag passar på att skriva, hahaha! Det lät nog knäppt men :P Alltså han trycker på knappar och håller på, på ett piano, eller en synth snarare. Han är bra på trummor också, och han spelar på toalettlocket, han kanske kommer bli musiker ;) hahha.

Idag är gymdag, men min vad gör ont, så jag vet inte om jag borde springa. Tror ni att det är bättre att simma? Men det är inte lika effektivt, vilket jag gillar med löpbandet. Hmm. Men vill ju inte skada mig mer. Bah.

Idag regnar det här för fullt. Fortfarande snö på marken så det är väldigt halkigt där ute. Inte bra. Men man får en känsla av att våren är på väg, fast att jag vet att detta är ett trick av naturen:P Våren brukar inte komma här förän i april, mars brukar vara stenhård vinter. Längtar.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0