Brrr, it's cold outside

Hehe, ja titeln blev sådan dels för att det är fruktansvärt kallt ute, och snöar, eller ja, inte just nu, men hela dagen igår och så:) Men också därför att jag och Sophie såg Bring It On på nyårsdagen^^ :P

Igår var jag sjuk, vaknade och kunde knappt prata och näsan var riktigt täppt. Är bättre idag, men näsan är fortfarande skum. Låg i sängen hela dagen igår, men det gjorde gott, kände mig utvilad och bättre på kvällen. Kanske jag bara behövde återhämta mig från den hemska julen i Vírginia ^^ Eller ja, hemsk och hemsk, LÅNG!

Idag hade jag stora planer på att gå til biblioteket och låna Grottbjörnens Folk (jag vet, igen!!) men självklart har de stängt på söndagar. Så får bli en annan dag. Känner bara ett sug att läsa eller göra ngt som är kopplat med hem just nu. Helst av allt vill jag egentligen spela The Sims, men har ju en dator som inte har ett CD-fack, så det går ju icke. Och Harry Potter hittar vi inte i huset även om det är meningen att det ska finnas någonstans. Men men:)

NU är det ju också ett nytt år, vilket innebär en hel del saker.
1) Jag fyller 20 år iår:D:D:D
2) Jag kommer hem iår ;)
3) Nytt år nya vanor. Vilket betyder att jag INTE kan äta godis VARJE DAG!! Så, nu har jag gått 2 och en halv dag utan godis;) Men det suger, för det är så gott med svensk choklad.. :(

Nu när det börjar bli såhär kallt så har man inte heller lust att träna, men det måste jag ju göra. Måste måste måste måste, specielt om jag ska åka till Karibien eller Hawaii..!!! Så måste träna:)

Har inte hört ngt mer om Norge tyvärr. Får se när det blir av, kanske inom 3 månader:)

Hej så länge!
Saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0