Back to town

Hihi.

Den 26-28 mars ska Hanna till New York igen!! :D Yeeeey! Biljetterna är bokade! Hotellet vi ska bo på är onte lika fint som när jag var där sist, men det duger alldeles utmärkt :) Hotell Pennsylvania i Madison Square Garden :) Vi ska helt säkert åka på Sex and The City-turen! Ska bli såååå skoj! Ville ju gå på den turen hela den tiden jag var där sist :p så nu blir det äntligen av! Jippy! Den är ju 2 månader kvar än, men det kommer gå super fort.

Och i februari tror jag att vi ska till Karibien, har inte bokat ngt än, men verkar som att det också blir runt 20:e eller ngt sånt :) Vi får se, men längtar, för det är kallt här :) Inte för att jag är redo för bikini men men :P

Simmade i 45 min i måndags, ist för att springa, men gillade det inte lika mkt, vill springa, men har väldigt ont i vaden, så kan inte. Vill ju inte förstöra den helt. Bah, irriterande. Men imorrn kommer det löpbandet som C beställde, så kan ju jogga eller gå lite iaf :) Humpf. Strörande, när man inte vill träna kan man, men när man inte kan vill man, alltid så va :P

Idag ska jag kanske äta middag på Subway, saknar den Meatball Marinaran jag åt varje dag i Norwich :P Guuud va goooood den var :P

Nu ska jag bege mig.
Puss och kram allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0