Trött som få

Har vart förskyld nu ett par dagar, är nästan frisk, men istället så är jag så fruktansvärt trött idag!! Har dragit fötterna bakom mig hela dagen, och slitit för att hålla mig vaken och glad för S. Han har dock vart likadan, väldigt trött. Han återhämtar sig också från förkyldningen. Och C och K är sjuka de med. Inte bra.

Ljuset i tunneln är iaf att semesterresan har blivit bokad. Äntligen! Inte för att det kommer vara semester för mig. Jag åker ju dit för att jobba. Flyget dit kommer vara ett rent helvete, 8 timmar med en bebis, herreguuuuud! Men men. 18 februari åker vi, och kommer hem 26e, flyger som tur va från Burlington och inte Boston, denna gången :P Destinationen är Turks and Caicos i Karibien. Tror att det stavas så.

Sen efter det är vi hemma ett par dagar, och efter det åker jag med C och S till Philadelphia. C ska på en vinkonferens, och jag ska sitta på hotellrummet med S hela dagen. Skoj:P Hahha! Det är iaf utanför huset :P Och andra dagen ska jag få följa med med S på ngn mässa eller ngt sånt :) Så det blir nog bra :) Kommer inte ihåg riktigt när det var, kanske 9e mars? Ngt sånt :)

Och sen är det inte långt kvar till mig födelsedag! 20!!! Tvåa-Nolla!!! Ingen får glömma detta stora datum, för då blir jag väldigt ledsen :( 20 mars!!!!! Iiiii:D Sen NYC :D Toppen.

Februari och mars kommer att flyga iväg! April kommer nog gå långsammare, men det är vår då, och S kommer säkert kunna gå, så det blir nog roligare :) Maj blir nog mycket jobb, för då öppnar mina värdföräldrar sin affär/vinsmakningsaffär och jag kommer behöva jobba mycket. I juni kommer nog mamma!! Och Teele!! Och Raido!! Dvs familjen :D hihi. Och jag kommer ta en vecka semester med dem också. Sen är det juli, sommar :) och sen är det bara augusti och september kvar, då kommer jag hem! (Denna lilla ihopräkning är för alla er som längtar efter att se mig hemma igen :) Varsågod!

Jag längtar också hem ibland, så klart. Det är små saker man saknar (förutom familj och vänner). Att ligga i sin egna säng. Köra den gamla vanliga sträckan mellan Alingsås och Vårgårda. Se katterna i soffan. Duscha i den svenska duschen. Handla mat i Sverige. Konsigt va:) Det är sånna saker som påminner en om det man har :) Men men, inte långt kvar.

Ikväll börjar Lost här i USA. Vet inte om det gör det i Sverige, om inte: HA HA HA :P Suckers ;) Sista säsongen, ska bli skoj att följa :) Förutom Lost följer jag The Bachelor (har du sett det på Internet Teele?) och även Desperte Housewives. Bara lite onödig fakta :P

Imorrn kanske vi äntligen får trädlöst internet i huset, har bara väntat 4 månader ;) Som ni märkte, blev det inget förra gången jag var så entusiastisk, men förhoppningsvis denna gången :)

Kommentera! Känns som jag inte skriver till ngn om ni inte gör det. Alltid skoj att läsa kommentarer :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Siiri Tamm

Hej gumman! Vad kul att du får resa så mycket! Karibien! Ah! Det är ändå kul även om det är i tjänst. S: vill ju leka med vatten och bygga sandslott, eller titta på när du gör det. Och i Philadelfia får du väl ändå ta några promenader med barnvagnen eller nåt.

Även om vi inte skriver något då väntar vi alltid med spänning en fortsättning! Blir riktigt snopet när det inte finns något nytt på länge...

Försöker inte glömma av din två-nolla, men du vet , det har ju hänt förr....

puss o kram mamma

2010-02-03 @ 09:38:53
URL: http://pajulaura.blogg.se/
Postat av: Systeryster

haha skratta ihjälp mig av mammas kommenter 'försöker inte glömma din två-nolla, men du vet d har hänt förr..' hahaha!



varför saknar du den svenska duschen? :) idag ska jag fira pre-valentinesday å imorn pre-birthday. eftersom keyvan är borta då å så. å vettu, vi har bil nu! en mörkgrå seat ibiza kan du googla :) saknar dig extra mycket idag, för jag drömde om dig! puss puss gumman

2010-02-05 @ 12:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0