Konstiga drömmar

Är mycket tröttare idag än jag brukar vara. Hade massa konstiga drömmar. I en såg jag två elefanter komma upp ur havet här på ön, och i en hade jag en blåsa stor som en fotboll på ryggen. Tror jag drömde det för att mina muskler fortfarande är sönderknådade från massagen igår. Är liksom öm över hela kroppen typ. Och sen så är jag ju solbränd på ryggen, så därav den brännande känslan av en blåsa :P Bläää. Iaf, hade massa konstiga drömmar.

Idag ska K ut och fiska, men först ska han och C spela tennis. Jaaa.

Vet inte vad mer jag har att säga direkt. Jo just det, fick ett mejl från Luftfartsverket angående de där flygledartesterna. Synd att jag inte kan ta dem. Aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0