GRATTIS PÅ ETTÅRS-DAGEN "S"!!!

Såg precis attdet var fettisdagen idag, attans! Skulle ju ha gjort semlor till värdfamliljen, men jag hade helt glömt av detta. Hinner ju inte direkt göra det längre. Aja, de skulle säkert inte gillat dem ändå ^^

Imorgon fyller S år, därav titeln. Vi kommer att fira honom imorrn så kommer inte ha tid att uppdatera, och på torsdag åker vi till Karibien så då hinner jag inte skriva heller. Men gud, han är så stor nu!! Åh jösses, gud så tiden flyger iväg. Nu är jag också ca en vecka ifrån att ha varit här i USA i 5 månader. Det betyder att jag bara har 7 kvar. Det är INGENTING!!!! Herregud.

Och för alla som undrar, verkar som att vi kanske åker till Norge till sommarn! Så, gör planer ;) Vi kan ju träffas alla på ett och samma ställe för att underlätta ;)

Idag fick jag ett USB DVD-fack (eller vad det heter = portable drive) av min värdmamma. Hon köpte den för att vi skulle kunna kolla på DVDer med S på min dator när vi flyger. Erbjöd ju självklart att betala för den men hon sa att jag skulle se det som en present. Hmm, aja, tack så jättemycket iaf! :) Det är ju bra, nu kan jag lyssna på skivor och sånt på datorn, och kanske spela ngt spel ;) Om inte min dator är för fjuttig, dvs :P

Iaf, jag tänker packa ikväll, för imorrn är S's kalas och då hinner jag inte packa. Men gud va skoj det ska bli. Och ser VERKLIGEN framemot att ta på mig den klänningen du skickade mamsen, den är såååå söt! :)

Vad mer, jo, i söndags träffade jag Hanna för NYC-planerande, men efter en god Subway smörgås och Sprite Zero och massa prat kunde vi inte komma framtill vad vi skulle göra ändå ^^ Vi ville gå på Tyra Show, men kunde inte hitta biljetter för den helgen vi är där. Men vi tror iaf att vi ska gå på vaxmuseet, Hanna har vart där, men det skulle vara riktigt coolt att se, såå... :)

Idag var jag på biblioteket på Storytime med S, detta var första gången jag åkte någonstans med honom helt själv!! Gud va nervös jag var först, men det gick superbra :) Att köra bilen alltså, själv, med S i bakätet... :) Det var kul :)

Och, en sak till... Sverige vann på Cross-country skiing för damer, GRATTIS!! Och ännu bättre, ESTLAND KOM TVÅA!!!!!!!!!!!!!!!!! De två bästa länderna i världen ^^

Förresten, när jag först kom hit till USA, så fann jag att alla människorna såg konstiga ut, liksom ovanliga...men har nu märkt att de ser ut som vilka människor som helst ( :D ), har vant mig vid dem. Lustigt att de kan se så annorlunda ut dock, fast det är ju ändå ett helt hav mellan oss. Aja, bara ngt jag tyckte var värt att nämna^^

Nåja, det var allt för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0