Godaste scone ever!

Moccha Latte och Chocolate Chip Scone på Langdon Street Café. Mmmmmm. Mums :) Jag förtjänar det dock. Har tränat varje dag denna veckan!! Kommer ni ihåg den där DVDn jag köpte förra söndagen? Ja, det visade sig att den var riktigt bra! Yoga och Cardio workouts, riktigt härligt. Och det bästa är att alla passen bara är en halvtimme långa, så man kan träna snabbt, och gå vidare med dagen :) Började i måndags med att hurtigt nog gå upp halv 7 och träna innan jobbet, sen när jag slutat jobba åkte jag till gymmet och sorang i en halvtimme :) Fast det tärde på benen så har inte gjorde det mer denna veckan, men tisdag, onsdag, torsdag och igår tränade jag iaf :) Igår strax innan jag lade mig och sov, haha. Det är också hurtigt. Fast har ju inte direkt vart nyttig, äter en massa snacks ändå, men när man tränar kan man ju göra det ;) och som tur var är inte de passen tråkiga, gillar det faktiskt :) Men idag är det lördagsgodis dag! :) Toppen!

Imorgon är det Valentines day, alla är som tokiga här i USA med det. Man ser hjärtsaker ÖVERALLT. Walmart rinner nästan över av godis i hjärtformer, tuuusentaaaals! :P Men jag är ensam, vilket är lite trist. Men vad ska man göra åt det.

Nu är det iaf bara 4 hela dagar kvar (eller var det 5?) innan vi åker till Turks & Caicos!! Tydligen har det vart en Bahamas ö, men nu är det inte det längre. Karibien iaf :) Ska bli toppen!!! Och Dagen innan fyller S 1 år! Gud han är så stor nu, den lilla skrutten! Blir ledsen ibland när jag tänker på att jag kommer försvinna snart, och inte se han växa upp :( Han är som min lillebror ju :P Han var bara 7 1/2 månad när jag kom, nu är han 1 år! :)

Vet inte vad jag har mer att säga just nu. Kanske uppdaterar senare igen, planerar att sitta här länge, för att se om någon snygging kommer in, just in case you know ;) hihi!

Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0