Fattar mig inte på Svt-play

Gud, blir så irriterad, kan ju inte lyssna på bidragen ngnstans! Har sökt runt på hemsidan nu tusen gånger, men allt de visar är livesändningar och intervjuer! Jag vill se bidragen! Men, är iaf glad att Andreas gick vidare. Honom gillar vi. Vet dock inte hur hans låt går^^

Sitter på cafét igen, haha :P Åkte faktiskt hem, men sen så såg jag på telefonen att massa folk hade kommenterat på Facebook, och då blev jag så glad att jag ville svara :) Så åkte tillbaka helt enkelt:)

Imorgon ska jag träffa Hanna för att planera New York resan, det ska bli skoj :) Hoppas vi kommer överens om ngt roligt att göra, men oavsett så kommer vi vara i NYC och vi måste inte ens ha ngt att göra där, att bara vara där räcker! :D

Igår var en rolig kväll, glömde berätta om den tidigare. Jag och hela min värdfamilj åkte ut för en tidig middag, tillochmed lilla S var ju med! Vi käkade tacos och sen åkte vi till Blockbusters och hyrde MASSA filmer :P Bland annat Cloudy with a chance of meatballs och couples reatreat. Hyrde också en film som hette Motherhood, som verkade vara jätterolig! Men det visade sig att det var den värsta filmen någonsin, hyr den inte!!! Men kvällen var rolig iaf :) På väg till restaurangen kom vi överens om att när vi är i Karibien så ska vi spela poker, och vi ska satsa med äkta pengar!! Oj oj oj. Fast tydligen så ska jag inte lägga ut mina pengar, utan de ger mig typ 50 dollar och sen spelar vi om det. Och om jag förlorar allt blir jag inte av med ngt, men om jag vinner mer så får jag se det som en bonus. Toppen :P hahah!

Idag kom paketet med mina linser från Sverige. Tack så jättemycket för klänningarna, tidningarna och fikat mamma!! :) Det var en toppenpresent, kul med lite uppdateringar. Bara att se vad som går på TV i sverige var ju skoj! :) hahahh! Och klänningarna kom som en skänk från ovan, eftersom jag ska på solsemester, du är toppen mamsen :)

See ya'll later ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0