Får se vad dagen har för planer åt mig

Nu sitter jag här igen medan S försöker somna. K ligger fortfarande och sover för han blev så jäkla full igår när han och C var ute på middag. C är ute och promenerar. Detta är sista dagen med sol, imorrn skulle det vara åska och regn, så då ska vi nog försöka shoppa lite, och packa. Igår var det också väldigt blåsigt, så då hade jag mer tid att slappna av, då C var hemma och inte ute på stranden. Idag verkar det som att de vill snorkla. Jag har sagt att jag vill vindsurfa, så vi får väl se om det blir av eller ej.

Det pågår en snöstorm i Vermont just nu. Självklart när jag inte är där. Lustigt va...?

Måste seriöst börja tänka på hur jag vill fördela min semester i framtiden. Vill ju spendera tid med mamsen och familjen när de kommer hit, men vet inte hur eller vad jag ska göra med dem. Vet inte om de kommer att ta från min semester när de kommer till Vermont. Men jag kan ju fortfarande ta hand om S även om familjen är där liksom. Så vi får se :)

Tror nog iaf att jag ska med mamma och Stig när de är i Las Vegas. Kanske LA också. Då kan jag ju på min sista månad åka till San Fransisco och Grand Canyon. Tror jag ska åka till Florida också då. Vill ju gärna kolla in hur det är dä:) sola lite och så kanske, bara slappa :P New York åker jag nog inte tillbaka till då jag redan vart där 2 ggr, och även ska dit om ett par veckor med Hanna :) Det tar iaf inte av min semester, då det är på helgen.

Hmm.. :) Måste iaf hitta ngn att resa med, inget kul att göra det själv ju. Emma vill du komma till Miami med mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0