Bättre

Igår var en riktigt jobbig dag. Nåja, inte jobbigare än första dagen med matförgiftning då jag spydde mellan 10-20 ggr på 20 timmar, men ändå jobbig. Igår var dagen då vi åkte hem från T&C, snacka om att jag var redo, men resan var 12 timmar lång, med 3 flyg, och 2 låånga väntetider, och en jobbig amerikansk tull. Inte lätt. Runt klockan tolv igår natt var vi hemma iaf, och vid det laget var jag riktigt utmattad, illamående, hungrig med kunde inte äta och allmänt slut helt enkelt. Det är inte lätt att resa när man inte har ngn energi, min kropp är helt uttömd på allt just nu. Vilket är anledningen till varför jag just nu tvingar mig själv att äta en bagel med cream cheese till lunch. Börjar gå bättre att äta iaf, men märks att min magsäck krympt massor. Det kan ju vara en bra sak också iof, för innan matförgiftnigen åt jag tillräckligt för 2 pers.

Har inte jättemycket energi att skriva, så till nästa gång:
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0