Bada!

Sitter på balkongen, det är meningen att S ska sova, men vi har alla försökt nu i en och en halv timme eller ngt, men han vägrar sova, fast att han så uppenbart är trött. C och K åkte till affären för att fylla rummet. Roomservice här igår var ju jätteäckligt, haha :P eller ja, inte så kanske, men mitt lamm var som gummi, och det tog dem en timme att leverera maten. Inte bra.

Iaf, vill bada, men kan ju inte göra det nu när S är ensam med mig. Och vill ta ner honom till stranden men vet inte om de vill att jag ska det. Hmm, jag vet inte.

Hm, har inte energi att skriva mer just nu, haha :P har ju internet här så kan uppdatera mer senare.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0