Titeltorka

Det händer inte så där jättemycket just nu. På morgonen har jag duschat och håller på att tvätta lite kläder nu. Har även städat ut min underklädeslåda, gjort av med lite BH:s och sånt som jag inte kommer ta med mig hem. Ytterligare lite mer plats i packningen. Men ska nog iof köpa några fler innan jag åker hem, om jag inte få ångest inne på Victorias Secret igen, hehe.  Men annars har jag inte gjort så mycket mer. Changeling är på i bakgrunden just nu, helt galen film. Läskig verkligen. Har ju sett den innan, men det finns inget annat på tv egentligen. Kanske skulle sätta på Food Network igen ^^ inte kollat på den på eeevigheter :P Vet ännu inte när jag ska ut och fotvandra, men nog ska det bli av idag allt. Hoppas det inte är en allt för jobbig stig ^^

Här kommer lite bilder från gårdagen.

Min favorit; Skinny Vanilla Latte från Starbucks. Byggnaden i bakgrunden är köpcentrat btw :)




Burlington from up top (jag vet, riktigt kass bild)



Glasblåsningsstudiot



Oh Pear, smaken som inte finns längre... Au Pair ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0