Nytt försök

Hej,

Nu har jag andats ut lite, fått ut mina aggretioner genom att slappna av :P Så här kommer min historia om min dag igen :P

Sååå... min tripp till Burlington var helt och hållet onödig och dum. Var glad och självsäker när jag åkte in, tänke att; ja, okej, jag brukar ha problem att hitta saker på Shelbrurne Road, men nu hade jag ju en så uppenbar vägbeskrivning att det ju inte kunde gå fel! Men det gjorde det. Hittade naturligtvis inte sportaffären som sålde bikinis och badkläder. Måste nog åka tillbaka rätt snart. Behöver badkläder.

Efter det åkte jag iaf till Victorias Secret för att köpa BH, men efter att jag provat en som fanns i min storlek, och den inte passade, började jag på ngt sätt tappa fattningen. Orkade inte leta efter fler i min storlek (som tydligen är väldigt ovanlig)och hade inte lust att fråga ngn att mäta igen för att se om jag hade en annan storlek. Det här låter nog lite knasigt, men av någon anledning började jag känna som att jag hade klaustrofobi där inne ett tag. Var tvungen att fly och sätta mig på en bänk utanför för att lugna ner mig. Fick typ en panikattack eller ngt! Mysko. Läste iaf en sida i Twilight och det hjälpte. Sen köpte jag "lunch" på Starbucks. Och sen åkte jag till Waterbury för att vänta på de andra tjejerna.

Läste min bok en timme, och sen ringer Karin och säger att de kommer om en timme, så läste mer :) Åkte också till en glasblåsningsstudio, det var coolt att se dem forma en vas. Glasblåsning har alltid fascinerat mig.

På B&J tog vi turen (var lite annorlunda när man inte hade en bebis som skriker eller vill springa iväg att ta hand om) och sen gick vi till Flavor Graveyard (förlåt att vi missade den mamma och Co...) och hittade där en smak som hette Oh Pear som vi var tvungna att sörja :P Hör ni hur det uttalas? Tydligen saknar många nannies runt om i världen den smaken ;)

Sen åkte jag hem.

Allmänt var dagen rätt jobbigt. Hoppas imorgon blir bättre. Imorgon ska jag ut och fotvandra.. "Hiking"... Ja, ni fattar :) med James.

Ha en bra kväll/natt/morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0