Winter Wonderland

Ja, det har snöat typ nonstop sen 11 idag eller ngt. Så det ligger snö på marken. Det sitter fast snö på träden. Det är vitt överallt. Det är nästan maj. Galet. De goda nyheterna är att det kommer att bli 20 grader till helgen. Jippey, längtar ;)

Idag jobbade jag ju då som sagt längre. Men det var inte så farligt. Det var lite mysigt också att ta hand om S på den tiden som jag vanligtvis inte tar hand om honom. Gav honom middag, lekte lite till, gav honom mjölk, och lade honom i sängen. Han somnade direkt, stackarn var så trött. Han håller på och får en stor tand. Naw.

Medan han åt lagade jag middagen, medan vi lekte slängde jag in den i ugnen, och när han somnade tog jag ut den, sen tränade jag, och sen när jag kom upp igen duschade jag och sen åt vi :) Som ni kanske förstod så hade C och K kommit hem då ;) Hehe. De ÄLSKADE min maträtt :) Jag gjorde potatis och köttfärsgratäng. Biff och potatis, perfekt för K, och C slickade pannan efteråt, så hon älskade det ;) och hon ville veta hur jag gjort det :) Hon har sagt massa ggr hur imponerad hon är av min matlagning. Så kul att höra från ngn som är så bra på att laga mat :) Hihi.

Ikväll måste jag ju se på LOST, så måste vara vaken till 10pm. Bah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0