Snö

Japp, ni läste rätt. Snö. Vi har snö. Fast jag är inte direkt orolig, det är så himla lite så det gör inget. Och på det så regnar det just nu, så det kommer försvinna :) Ska vara så här hela helgen, men sen på måndag ska det bli varmare igen :) Så det ordnar sig.

S ligger och sover, fick för en gångs skull ge honom frukost, eller ja, avsluta hans frukost :P för han ville tydligen gå tillbaka till spjälsängen efter hans flaska med mjölk, som vanligt :P SÅ då blev frukosten uppskjuten tills när jag kom :) Min frukost var btw hur god som helst, som vanligt. Älskar det faktum att man måste äta mycket till frukost ;) och goda saker fast de är nyttiga :P Flingor, yogurt, kiwi, valnötter, russin, knäckebröd med hummus, tomat, alfalfa och salami. :) Kan inte bli bättre:P Så alla ni som äter en banan till frukost, här kommer ett tips jag betalade 200 dollar för; ÄT EN STOR, NYTTIG FRUKOST!! Det gör att man håller sig mätt = man äter inte massa snacks, och man minskar sin lunch och sin middag. Dvs, man äter nyttigare resten av dagen ;)

Iaf, ska till storytime med S när han vaknar, eller ja, vi ska ju åka 10 så om han sover får jag väcka honom, stackarn. Sen efter det ska vi handla mat, massa mat denna gången för idag vid lunch tid ska vi få besök av K's mamma och syster, väldigt trevliga människor :) Vet inte än vad detta innebär för mig på jobbfronten, antagligen att jag jobbar hela dagen, men inte nonstop. Haha :P

S har visat mig hur han går nu! :) Igår tog han kanske 4 steg mot mig :) så gulligt. Idag ska vi öva mer, och på storytime ser han ju fler gå runt, så då kanske han vill göra det också :)

En lite tråkigare nyhet; verkar inte som det blir ngt Norge, de verkar inte ha tid, så nästa au-pair i den här familjen har ngt att se fram emot, tss.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0