Onsdag

Hade ingen fantasi idag att komma på en bättre titel. Men, det är onsdag som sagt, så städerskorna kommer idag. Det betyder också att vi ska gå ut på lunch idag, gött! Förra veckan åt vi lunch på Kismet, de hade den BÄSTA maten jag ngnsin ätit. Jag åt en Cobb salad med massa gott, ägg, alfalfa, getost, tempeh, sååå mumsigt. Vet inte var vi ska äta idag dock, antagligen inte samma restaurang för C och K gillar variation.

Tog en promenad igen igår, gick lite svårare igår, var tvungen att jogga på vissa ställen för att det är svårt att gå sååå snabbt och få upp pulsen till rätt, så var tvungen att jogga, och det gjorde ju lite ont i vaderna så klart. Vet inte hur jag ska träna idag, antagligen promenera igen, för det ska bli varmt idag. Då vill man ju hellre träna utomhus än inne på löpbandet. Och det är mycket bättre att träna utomhus, för då kan man inte bara sluta för att man tröttnar, som på löpbandet, då man kan hoppa av när man vill. Ute måste man liksom ändå ta sin väg upp till huset igen. :P Vi får se.

Senare, när S vaknar ska vi åka och handla mat. En syssla jag alltid gillar :)

Alla träden börjar bli gröna nu :) Härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0