Ny vecka, nya tag

Som jag misstänkte var det mycket svårare att vara nyttig när man har besök. Men jag var egentligen ändå rätt så duktig, duktigare än jag brukade vara. Fredag var ju bra, ända tills innan middagen då C lade fram en hel skål med babymorötter och dip. Jag och C åt upp typ allt själv. Inte bra. Det var ju iof morätter, och inte chips, men dippen var inte så bra dock. Gräddfil liksom. Men men, fortfarande inte chips eller godis.

Igår var jag också jätteduktig ändå tills middagen. Körde en spinningtur på gymmet, gick riktigt bra och skönt var det. Måste nog tillbaka till gymmet snart, för måste träna idag också, men regnar ute, så vill inte ut och gå. Men men, igår var det ju vi pratade om. Jag gjorde tacopaj, och C gjorde faijtas :) Tacopajen var rejält spicy!!!! Men C älskade den och det var ju bra, hon vill ha kryddmixreceptet till och med^^ gött :) Jag tyckte pajen var skitgod dock, visst, den var stark, men jag åt ändå typ 3 bitar. :P Och en faijta. Efter den här måltiden var jag så spängfull att jag knappt kunde gå! Och detta var ju precis vad som INTE fick hända. Får inte bli för mätt, eller för hungrig, så det gick ju åt skogen. Men men, nya tag idag. Jag har lärt mig att även om man gör ett misstag en dag, ska man inte ge upp och säga; Äsch, nu har jag gjort de här, nu kan jag lika gärna sluta vara nyttig tills veckan startar om!! Nej, så är det INTE. Lita inte på dina egna tankar, de försöker alltid lura dig. Alltid bättre att hoppa upp på hästen igen direkt, än att göra det 4 dagar senare.

Åt en enorm frukost idag, men den var nyttig iaf.

Gud vad jag pratar om mat.

Har ju inte gjort så mycket annat i helgen :P Har inte jobbat sen fredag ju så det har vart skönt. Riktigt skönt. Tisdag är C's födelsedag så då ska hon följa med till storytime, och sen ska vi alla ut på lunch :) ska bli skoj. :) Annars händer det inte så mycket. Vad händer i Sverige? Förutom att alla har aska i trädgården då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0