Ny dag

Klarade mig igenom gårdagen tillslut. S tog en monster nap på 2 timmar, sen tittade vi på kycklingarna och sen åt vi lunch. Efter lunch åkte vi och handlade mat, och sen tog han en till tupplur på en timme, och sen slutade jag jobba. Skönt. Åkte till gymmet för att simma i 40 minuter. Killen som delade "lane" med mig sa att han var imponerad av hur mycket bröstsim jag gjorde, och sen berättade han om ngn simgrupp som han coachar på torsdagar. Kanske ska kolla in det nästa vecka.

Gick och lade mig vid 9pm, var jättetrött då dock. Hade kunnat somna innan men jag ville se ett program som heter Unwrapped på Food Network. De visar hur de tillverkar matvaror och sånt. Ikväll är ju Lost, så då måste jag vara vaken till 10pm, jisses. Kommer vara trött imorrn. Nåja. Då och då kan man väl göra det. Hehe.

Idag regnar det. Det ska snöa också tydligen. Idag och imorrn ska de snöa massor enligt väderprognosen, knäppt. Men sen på lördag ska det bli typ 20 grader igen. Jag klagar inte. Fast har storytime idag, så måste bege mig ut i det här kaoset. Sen blir det nog bara att rusa tillbaka hem, äta lunch och slappa med S. Eller ja, jag vill bara gosa med honom, men han sitter ju aldrig still längre, så det blir nog inte så mycket gosande.

Tack för alla tips igår angående väskan ;) haha. Kan ju tyvärr inte använda en vanlig dammsugare, för den kommer suga med allt annat förutom luften också. Man behöver ngn specialpåse eller ngt. Hmm. Min mamma kan nog inte ta med en tomväska, för det skulle betyda att de måste släpa på den även när de är i LA och Las Vegas, vilket ju inte är så jättepraktiskt. Får nog helt enkelt köpa en ny. Får kolla på JCPenney, se om de har ngra billiga, eller kanske Walmart. Dunjackan borde jag ju kunna trycka ihop så att den får plats.

Här om dagen sa C ngt om att hon måste hälsa på sina föräldrar ngnstans, fast de verkar som att hon ska hoppa på färjan med dem då. Det hade ju vart något! Hoppa på i egypten eller kreta på en kryssningsfärja! Fast den är ju full med gamlingar, så jättekul är det ju kanske inte ^^ vet iof inte ens om det blir av än.. Vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0