Mamsen på telefon

Fick pratat med mamma idag, gud så kul det ska bli snart, om 4 veckor ses vi!! :) Aaaah! Jag kan knappt vänta!! Hmm. 4 veckor är ju en månad. En månad låter långt. Jag fortsätter nog att räkna i veckor ;)

Idag var jag med S i leksaksaffären och köpte några stackingblock, som han btw ÄLSKAR. Vi lekte i 30 min eller ngt med dem, det är ovanligt för honom att hålla sig till en sak så länge. Jag byggde ett torn, och han skulle ta den som var högst upp och placera den på en stol, sen nästa, osv... jag höll han i handen medans han gjorde det, och efter 30 minuter eller ngt ville han gå själv!! Han tog MASSA STEG HELT SJÄLV!! Wow. Nu är det inte långt innan jag aldrig kommer sitta still igen.

Vi köpte också strumpor med såna där antihalk saker under, för att han snubblar hela tiden på de halkiga golven här :P Sen kollade jag på billiga resväskor på Walmart. Fanns egentligen bara en, och den kostade 19.95.. :P den var rätt liten dock, men kan nog försöka trycka ner det mesta där, och resten..hmm, vet jag inte.. :P hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0