Jisses

Storytime var riktigt tråkigt idag, vilket var synd för K var med. Han ville se hur galen S kan vara när han är runt andra barn, och se hur han reagerar på musiken och så. Men de hade någon vikarie idag som var tråkig. Usch, usch. Nåja. Efter det gick jag och handlade mat med S, alltid skoj att vara den som handlar, och inte den som tar betalt ;)

S var lite jobbig vid lunch som vanligt, men inte överdrivet jobbig. Han bara bestämde sig för att spotta ut all mat tillslut. Så no more lunch för honom :P Nu ligger han i sängen, och jag har faktiskt slutat för dagen!! Innan 1pm, kan ni fatta det?! Väldigt skönt faktiskt :) Ska slappa nu :) Göra mig mentalt redo för spinning imorrn, som kommer bli jäkligt jobbigt tror jag.

Nyss fick jag en inte så jätterolig nyhet också. C har anmält sig för att få en ny au-pair nu. Idag. Frågade henne hur lång tid det tog dem att sist få en au-pair, dvs mig, och det tog bara en vecka att bestämma allt. Hmm. Fast hon sa också att hon nog vill att det ska ta längre tid denna gången, och jag håller med. Jag ska få prata med den matchen de får också naturligtvis, vilket jag är glad över. Måste kännas rätt. S är så viktig för mig nu, kan inte bara lämna över honom. Usch. Nåja.

Har tänkt mer på vad jag ska göra om 4 och ½ månad också..dvs min sista månad. Ja, ni läste rätt. Har funderat på att dra till Hawaii i två veckor. Fast kommer ju vara helt själv. Så jag vet inte. Efter det skulle ja spendera typ en vecka i Florida. Och sen åka hem. Hmm. Jag veeeeet inte!!

Nåja, till nästa gång, so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0