Happy Easter!

Kunde inte uppdatera igår, för internet bestämde sig för att totalt kollapsa när jag ville göra det. Humpf. Ja som skulle skriva ett långt inlägg om vilket underbart väder vi hade för att reta alla i kalla Sverige! :P Nåja, får göra det idag istället då^^ fast att jag nog inte kan få med alla känslorna lika bra idag^^

Igår var som sagt UNDERBART! 27 grader, om inte mer. Alla gick omkring i sommarkläder, jag menar varför skulle man INTE göra det för :P Det var ju riktigt svettigt! Jag började ju dagen med en härlig spinningkurs som riktigt fick mig att gå in i nyttighetsmodet. Skönt. Köpte sushi när vi var klara där och åkte hem och åt den :) Pratade med mamma, bror och syster en stund. Mamma ville inte prata mer med mig för att jag åt sushi, och hon gillar inte det. Haha! Brorsan hörde jag knappt vad han sa, för han var lite bakfull ;) Hihi. Systern ville inte fortsätta prata med mig för att hon var avundsjuk på sommarvärmen, och sushin jag åt! ;) Hahahah! Grymt:D

Efter det skulle jag som sagt lägga upp värsta långa inlägget om hur jag satt vid datorn, inomhus, för att det var för varmt för att gå ut. Jag hade fönstret öppet bredvid mig och kände en härlig sommarbris på min hud. Aah. Sedan rätt som det var såg jag massa tussilagon utanför mitt fönster!! Snacka om att man blev glad! :) Sprang direkt ut och tog bilder, som jag btw ska lägga upp på facebook snart så att ALLA kan se :)

Resten av dagen spenderades med att kontrollera min hunger. Fick värsta arbetsmaterialet och läxor och allt möjligt från spinningkursen, så spenderade också en massa tid ute på framsidan av huset (i solen) för att läsa igenom det ca 50 sidor jag hade som läxa :D Lärde mig massor om spinningcykeln, att äta nyttigt, och att lära sig lyssna till sin mage :D Väldigt nyttig info måste jag säga. Hungerskalan går från 1-10, och man ska alltid hålla sig mellan 3-6, så det var det jag menade med att kontrollera min hunger. Blev så jäkla hungrig jämt så var tvungen att äta massa snacks, och middagen var väldigt sen igår, så jag tog en härlig 20 min promenad på uppfarten, HÄRLIGT! Klockan var väl halv 8pm och det var så härligt och varmt...AAAHHHHHH.

Nu ska jag försöka göra min Silver Bay läxa; skriva 5 sidor om mig själv, min bakgrund, min nutid, min framtid och mitt hemland. Sen måste jag göra en till 5 sidors uppsats om min blogg (skulle egentligen vara en dagbok på 3 veckor, men eftersom jag har min blogg, så behöver jag inte det, toppen!)

Idag, efter att jag ätit frukost ser jag att gräset börjar bli GRÖNT!!!

Ha det bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0