Happy Birthday C!

Så, idag är ju då C's födelsedag:) Jag gick upp klockan 1 igår natt, eller inatt, eller ja, ni fattar, och lade hennes födelsedagspresent i köket :) Ett ljusarrangemang som jag gjort själv :) Massa söta vintage grejer på den. Först en gammal metall pajform, sen några dekorationsgrejer, typ gula bär eller ngt, sen en muffinsform med fyra former där jag satte fler såna bär, fast röda, och 1 ljus i varje. Sen köpte jag ett halsband som står för "family" och satte den ovanpå allt. Sen slog jag in den i cellofan och lade ett kort bredvid. Ett väldigt gulligt där det stod massa grejer om familj :) Sen gick jag och lade mig igen.

C blev JÄTTEGLAD för presenten, och hon sa att hon praktiskt taget började gråta när hon läste kortet :) så sött. Hon har vart på jättebra humör idag vilket jag är glad över för hon var ett vrak igår. Stressade och trött. Så jag lagade en "pre-brithday" middag åt henne och K :) Potatisklyftor, currykyckling och en jättegod sallad :) Kycklingen var PERFEKT! Genomkokt och fortfarande så "moist" :) Mums. Och potatisen var hur god som helst. Och salladen var mums också ^^

Idag ska vi till storytime tillsammans och sen ska vi äta lunch ute tillsammans med K :) Sen ska vi leka i trädgården medans C jobbar i trädgården, och sen ska vi titta på kultingar! K ska åka iväg idag och hämta kultingarna som de beställt :) de kommer vara så söta^^ och sen nästa vecka kommer vi att ha kycklingar också :) små gula fluffiga kycklingar^^ :) hihi

Och just det, jag insåg idag att det inte alls är 8 veckor kvar tills jag träffar mamsen, det är 5 och 1/2 !!! Woooow :D Längtar^^

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0