Det var det :P

Märker redan att den korta fejksommaren är borta. Mycket kallare idag, och ska regna i eftermiddag. Men det var skönt så länge det varade, och jag vet ju att det kommer komma tillbaka så småningom. Om kanske en månad eller 2 :) Härligt. Såg ett reportage igår på nyheterna från förra året vid påsk, och då var det typ en halv meter snö på marken, och C ropar; Det är sååååå påsk ska se ut!! Kallt och snö! Snacka om att jag var förvånad...

När jag åt middag såg jag också ett reportage på CBS 60 minutes om SNUS :D Coolt. Martin Timell var där och berättade om han lät så rolig när han pratade engelska^^ hihi. Men det var skoj att se ngt svenskt för en gångs skull :)

Igår var baseball opening night, red sox vs yankees. Förstod definitivt mer än jag gjorde första gången jag såg fotball, men det var ändå inte riktigt ngt för mig. Vet inte ens hur det slutade, för gick och lade mig^^

Var ute och joggade igår med min pulsmätare. Det var lustigt. Tog exakt lika lång tid som det tog utan den, fast utan den var jag HELT SLUT på vägen upp, men med den var jag helt okej, eftersom jag följde min puls :) Så jag gick ganska mycket på vägen tillbaka^^ Gött att det tog lika lång tid :P Men, jah börjar få ont i vaderna igen. Vad är detta!!?

Mår iaf toppen! Känns skönt att veta att man måste träna varje dag, för man måste visa att man gjort det senare i veckan (nästa vecka för min del, pga Silver Bay). Har också druckit rejäla mängde med vatten, och det gör att man springer på toa oftare, men känner definitivt att jag mår bättre:) Och att hålla sig mellan 3-6 på matskalan har vart jättebra också, det hindrar en från att överäta :D Gött.

På fredag blir det Silver Bay. Måste kolla upp när jag måste åka och så, är ju en 3 timmars biltur, och jag kommer inte ha ngt annat än MapQuest's vägbeskrivning, så det kommer nog säkert att ta 4 timmar. Kommer ju vara helt borta från mina egna trakter. Ska ända in i NY ju för guds skull! Är väldigt nervös.
Igår gjorde jag klart en av läxorna, och ska snart försöka börja med den andra. Vet inte riktigt hur jag ska göra det dock. Fattar inte riktigt. Får se :)

Nåja, nu måste jag gå och slänga ny tvätt i tvättmaskinen, och den våta i torktumlaren. Och sen måste jag städa köket. Bah.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0