Det här är väldigt, väldigt, väldigt konstigt!

Igår var jag fruktansvärt trött, men det var ju LOST kväll, så var så himla tvungen att se det^^ Det visade sig ju självklart att vara bra ändå:) Bara 5 avsnitt kvar nu av hela serien!! Wow :P Iaf, typ fem minuter innan avsnittet slutar, allstå runt 10pm, så ser jag en BLIXT! EN BLIXT! Och något senare kommer också mullret. Ja, ni läste rätt, vi hade ÅSKA här igår. ÅSKA! I början av April! Mycket mysko. Vaknade också senare vid 24 tiden av att åskan var mycket närmare. Det slog nog ner i vingården, eller det sa K iaf, det var tydligen precis ovanför oss. Och C berättade att hon är alltid orolig för åskan då det finns så mycket som den kan slå ner i här. Hmm, läskigt. Jag låg och skakade i sängen mitt i natten igår..haha, fast när jag vaknade hade jag typ glömt det. :P Tills vi började prata om det dvs. Och det är tydligen ytterst ovanligt att det åskar här, i APRIL. Gud.

Sen, idag har det varit huuuuur varmt som helst (25 grader). Åskvärme, helt klart, och det ska åska igen i eftermiddag. Herre jösses, ngt är väldigt knasigt i världen..hmm.

Aupair möte ikväll, Zumba...alltså träning..hmm, skoj..njae, kanske, men bra iaf :P heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0