Bah, läxor??!

Orka, man måste skriva 2 stycken 5 sidors uppsatser som läxor inför eller 6 veckor efter Silver Bay kursen. Inför båda allstå..så jag måste göra 4 stycken!! Gaaah. Orka uppsatser, hatar uppsatser..humpff.

Nåja, uppe som vanligt kvart över 7, lustigt hur det kan bli så ^^ åt en nyttig frukost: fullkornsflingor med lite fatfree yogurt och en banan och 500 ml vatten^^ haha :P Har upptäckt att jag druckit ALLDELES för lite vatten. Dricker vanligtvis typ 1 glas om dagen, och en kopp te om jag har tur. Igår drack jag 5 st 20 oz (591 ml) flaskor! Herrejösses, sprang på toa 3 ggr i timmen. Men men, bra iaf :) Kollade nämligen upp på internet hur mkt man borde dricka, och skulle druckit 4 sådana flaskor, men efter 4 var jag liksom inte satisfied iaf^^ hahha :P

Efter jobbet igår åkte jag till CoOp och köpte en smörgås, hallon och spicy trail mix, skulle nämligen på bio, och det var bättre än godis :P Så först satt jag på en parkbänk och åt min smörgås. Solen sken så fint :) Alla gick runt i shorts, och jag hade klänning med thights, och var övervarm ;) Härligt var det :) Sen gick jag som sagt till biografen och såg The Bounty Hunter, riktigt rolig film faktiskt :D Sen gick jag hem och lade mig^^ klockan var väl strax innan 9 då :P

Vad mer, jo, snart ska jag iväg på den första spinninglektionen. Ska bli skoj att få allt material och så :) Hoppas jag inte får för ont i rumpan dock, för jag har inga vadderade cykelbyxor ^^ och jag har inte heller ngn pulsmonitor eller vad det heter, så får följa med genom att känna efter hur trött jag är :P hahah. Hoppas det går bra.

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra. Kanske borde läsa Twilight igen??  :P Jag vet, jag är knäpp! Måste iaf läsa ngt, för då kan man vara ute. Ngt annat finns det ju inte att göra ute :P Får se vad resten av hushållet ska göra :P

Ha det så bra i kalla Sverige, jag tänker njuta av den sista försommar dagen för snart ska det bli som vanligt igen! :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0