Baaaaaaaaaaaah

Om typ 2 timmar beger jag mig till Silver Bay. Ser den röda bilen utanför fönstret, den bara väntar på mig. K hittade ingen karta, så jag måste till Shell först och köpa en, så att ifall jag kommer bort, kan jag iaf använda den som backup för jag har bara en vägbeskrivning.

Gud, en 3 timmars körtur, och har praktiskt taget ingen aning om vart jag ska. Så nervös. Och sen ska det regna typ varje dag i helgen, förhoppningsvis kommer vi inte att vara ute för mycket. Men tar med mig regnjacka och gummistövlar ifall jag måste gå ut för att fotografera (valde fotografi som en kurs, eller kommer välja). Jag har iaf skickat in mina läxor nu, så då slipper man tänka på det efter helgen. Skönt, då kommer de bara att skicka hem mitt certifikat. Bra.

Har et helt galet sockersug idag, men ska försöka att inte förstöra mina framsteg. Har vart på diet nu i en vecka ;) Eller ja, började ju den här spinning saken förra lördagen, men var duktig på fredagen också. Har tränat 5 dagar i rad, men idag och imorgon ska jag vila, sen på söndag får vi se om jag orkar träna, då det är dagen jag kommer hem. Och har inte ätit ngt "onyttigt" sen förra fredagen, så en vecka, gött, så vill inte pajja det nu. :P Kommer nog att bli svårt att äta nyttigt i Silver Bay dock, om det är ngt som Training School, där man bara fick flöt varje dag, de kunde lika gärna ha gett oss en bunke smör var.

Nåja. Hoppas de har internet där iaf. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0