Undersökning

11    10    9    8    7    6    5    4    3    2    1

Har precis vaknat. (Hmm, var tvungen att skriva om den meningen 5 ggr, har ngn bytt plats på knapparna på tangentbordet under natten?) Fy fan va jag frös inatt. Luktar ju fortfarande sågspån blandat med ngn vätska här inne så var tvungen att ha fönstret öppet för luft, men klockan 4 fick jag nog, dallrade som en skakande pinne. Usch.

Snart ska jag åka till Alingsås på glasögonundersökning, och sen ska jag köpa glasögon. Efter det ska jag köpa en necessär och lite annat smått och gott. Sen måste jag kuta hem för att gå till jobbet. Stressad nu över att jag har jobb ovanpå allt annat som måste göras. Ska ringa Roger och säga att jag inte klarar av att jobba på lördag, det känns bättre så.

Jaha, och så är det 11 dagar kvar, fortfarande inget visum, och hälsoundersökningspapprena är väl kvar hos posten ngnstans. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0