Så vackert

Just nu sitter jag i min helt sjukt bekväma säng, tittar på min HD-plattv, tittar runt i min vackra lägenhet, njuter av tillvaron helt enkelt. Huset är jättevacker! Det ser verkligen ut som ett hus som tillhör en filmstjärna! Stora uttrymmen, vacker överallt, kan inte förklara det. Det är overkligt.

Har precis ätit en god middag för första gången på massa dagar! C lagade kyckling, haricots verts, sallad och rostat bröd. Alla, och jag menar ALLT, var organiskt eller närproducerat! Helt underbart! Brödet var bakat i en vedugn, jättegott, ingen toast här inte.

Mitt rum har två sängar, så vänner kan nog sova över här. En soffa, en byrå, två stolar och ett bord, en gigantisk dusch, två handfat och en toalett, ett komplett kök..ja, toppen alltså. :)

S är sååå söt! Lite rädd när jag tog han i famnen eftersom han inte känner mig än, men annars var han allmänt glad:) Så söt! Han somnade iaf innan jag hann komma tillbaka in i huset, fick packa upp och så:)

Fick en telefon också, en Motorola Karma QA1, den är snygg:D Gratis samtal till alla inom landet, och en liten extra kostnad till utomlands, men de skulle skaffa ngt kort för att jag ska kunna ringa ännu billigare. Så C sa att ring vart du vill, men inte för länge liksom:)

Imorgon ska vil åka runt och kolla in staden och vingården och så:)

Förresten, K älskar Twilight!! Kul att en 35-årig man älskar Twilight! Hahah!

Och ja, jag ska snart ladda upp bilder, måste bara finna tid. Snart börjar Dollhouse på TV märkte jag. Kul!:)

Kommentarer
Postat av: Yasse

jag är såååå avundsjuk på dig ... =)

2009-09-26 @ 18:17:44
URL: http://metrobloggen.se/yassse
Postat av: Angelina

Gud va mysigt det låter!! :) Är så avundsjuk dom kommer att ha det så himla bra, kan inte vänta på att få se massa bilder på hela huset :)

2009-09-26 @ 19:29:05
URL: http://angelinainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0