Roligt, roligt, roligt...

Nej, inte roligt.

Här sitter man och myser, kollar på TV när man hör ngt mystiskt ljud. Dopp...dopp...dopp...
Ställer mig upp och följer ljudet.
TVn? Nej
Hyllan där TVn står? Nej
Garderoben? Njae
Köket? Nej
Garderoben? Hmmm, njaaa
Frysen i köket? Nej
Garderoben? JAAA!

Dropp...dropp..dropp.

Det läcker från taket!!!

Kul, så nu har man ägnat hela kvällen åt att först tömma hela garderoben! Eller ja halva, andra garderoben är på andra sidan dörren. Ta ut alla kläder, alla sängkläder (helt pisseblöta), alla skor...ALLT. Sen blev jag ju så illa tvungen att "redan" börja välja ut vilka kläder jag ska ta med. Jag var inte redo för det här! Kunde inte den där saken uppe på vinden börjat läcka igenom mitt tak om en vecka ist!!?

Så nu är garderoben tom, kläderna i lådor i källaren, skorna i lådor i källaren, ALLT i källaren.

Och jag är helt genomsvett av allt springade.

Och inte nog med det, husets herre har borrat i min garderob, så det luktar sågspån i mitt rum. ROLIGT!

Nej.

Kommentarer
Postat av: Angelina

Nej va jobbigt, förstår att det inte är roligt någonstans!

Haha aa jag vet det är en konst att fatta haha, tog mig jag vet inte hur länge för att fatta hur man ens bytte färg haha.

2009-09-08 @ 23:04:51
URL: http://angelinainusa.blogg.se/
Postat av: Angelina

Haha, ja så sant :)

2009-09-09 @ 12:52:46
URL: http://angelinainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0