Planering

14    13    12    11    10    9    8    7    6    5    4    3    2    1


Kände att jag var tvungen att uppdatera mig planering, för att jag ska ha kolla, man glömmer lätt allt som ska göras, när det är så mycket som ska göras!

x Gå till banken och skaffa nytt visakort (Helst idag, men det regnar så vill knappt gå ut^^)
x
Växla pengar till Dollar
(Helst idag)
x
Köpa resväskor
(Lördag eller söndag)
x
Skaffa en handväska som är stor nog för min dator
x Köpa presenter till värdfamiljen (Lördag eller söndag)
x
Gå på hälsoundersökningen + skicka in de papprena
(Måndag klockan 13)
x
Skicka in pappret om Internationellt Körkort
(Måndag)
x
Göra klart min bok med estniska recept tillsammans med mamma
(Helgen)
x
Fotoalbum av något slag att ta med (No idea!)
x
Skaffa en förlängningssladd till adaptern (Helgen)
x
Boka in avskedsfester (minst 2)
(Boka denna helgen, ha den nästa helg)
x
Visum (Hmm, är det på fredagar man åker?)
x Packa = till att börja med måste jag ta ut allt ur garderoben och se vad jag ska ta med.
x Tvätta det jag ska ta med
x Tandläkaren (15 september klockan 13,40)
x
Läsa igenom Au Pair Handbook
x
Göra klart Pre-departure Work-sheet
x
Läsa ut Preparation Handbook


Börjar se bättre ut!

Tisdag 8/9 = föra över musik till den nya datorn, testa hörlurar på datorn
Onsdag 9/9 = vila ut
Torsdag 10/9 = jobb 16-21
Fredag 11/9 = planera avskedsfesten, inhandla mat, klippa & färga håret
Lördag 12/9 = jobb 8-15, avskedsfest för vännerna 18.00
Söndag 13/9 = vila upp mig
Måndag 14/9 = börja packa lite smått
Tisdag 15/9 = tandläkaren 13.40
Onsdag 16/9 = packa vidare
Torsdag 17/9 = packa vidare
Fredag 18/9 = packa vidare
Lördag 19/9 = avskedsfest för familjen
Söndag 20/9 = produktparty hos Sanna 14.00, säga sista hejdåt!, packa ner det sista
Måndag 21/9 = avresa från Landvetter! Alla som vill följa med till Landvetter är välkomna, måste dock varna er att det är lite tidigt.

+ resa till Stockholm en dag till Amerikanska Ambassaden (får hoppas det inte är på tisdag 15/9!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0