Ompackning och omtänkning

2  1

Vägde min väska idag, när jag inte ens var klar med packningen, och kom genast fram till att jag måste packa om. Väskan vägde 25 kg, när den inte var klar!! Så nu har jag nästan tömt hela väskan igen, tatt bort lite grejer och kopierat recept istället för att ta med en kokbok som väger 2 kg. Kom också fram till att hårtorken får stanna hemma, C har säkert en:) Och det stod på papprena från skolan att de har också.

Idag har jag också avskedsfest med familjen och Sussie och Co. Så här bakas och städas:)

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Therese

aaah tack!

Men jag kan inte ropa hej än, måste se vad familjen säger, kan hända att de inte alls är glada över detta och inte vill ha mej längre..

NERVÖST

2009-09-19 @ 12:48:17
URL: http://signetherese.blogg.se/
Postat av: Therese

du hade rätt, familjen ville fortfarande ha mej. Men när de i förrgår fick reda på att jag skulle bli försenad så hade de direkt fixat ny barnomsorg, och bundit upp sej, så nu kan de inte ta emot mej ändå!

Jag tror jag dör!

2009-09-19 @ 17:12:26
URL: http://signetherese.blogg.se/
Postat av: Therese

Skojar tyvärr inte, de hade typ fått panik när jag sagt att jag skulle bli en eller två veckor försenad så då fixade de direkt ny barnomsorg i nån form, och nu när det löste sej så var det försent, de hade bundit upp sej på detta nya de fixat nu. Fan fan fan!

Men du får lyca till nu Laura! Skriv mycket och lägg upp mycket bilder! ska följa bloggen :)

2009-09-20 @ 09:11:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0