Irriterande

13    12    11    10    9    8    7    6    5    4    3    2    1

x Gå till banken och skaffa nytt visakort (Helst idag, men det regnar så vill knappt gå ut^^)
x
Växla pengar till Dollar
(Helst idag)
x
Köpa resväskor
(Lördag eller söndag)
x
Skaffa en handväska som är stor nog för min dator
x Köpa presenter till värdfamiljen (Lördag eller söndag)
x
Gå på hälsoundersökningen + skicka in de papprena
(Måndag klockan 13)
x
Skicka in pappret om Internationellt Körkort
(Måndag)
x
Göra klart min bok med estniska recept tillsammans med mamma
(Helgen)
x
Fotoalbum av något slag att ta med (No idea!)
x
Skaffa en förlängningssladd till adaptern (Helgen)
x
Boka in avskedsfester (minst 2)
(Boka denna helgen, ha den nästa helg)
x
Visum
x Packa = till att börja med måste jag ta ut allt ur garderoben och se vad jag ska ta med.
x Tvätta det jag ska ta med
x Tandläkaren (15 september klockan 13,40)
x
Synundersökning (Ja se där, det blev en iaf, får hoppas att jag ens hinner få glasögonen)
x Läsa igenom Au Pair Handbook
x
Göra klart Pre-departure Work-sheet
x
Läsa ut Preparation Handbook

Bah, fick ett mejl idag från CC angående mitt hälsoformulär. Tydligen så har min dumma läkare inte stämplat den!! Dumma, dumma, dumma! Så nu ska de skicka tillbaka formuläret, och vem vet när jag får den, sen måste jag få stämpeln och sen skicka tillbaka den. Det kommer ju ta evigheter! Tänk om den inte hinner tillbaka till dem i tid, tänk om de skjuter på min avresa!? Sur blir man.

Annars har det inte hänt så mycket idag, har läst ut Preparation Handboken, den var lite trist:P bara massa förvarningar om att man inte ska åka hem när man har hemlängtan.

Har också fört över de flesta filerna till nya datorn, skaffat skype och msn till den samt laddad ner OpenOffice så att jag kan fortsätta skriva mina "böcker":P

STORT TACK TILL MAMMA SOM VILL KÖPA MINA NYA GLASÖGON ÅT MIG, ÄLSKAR DIG!

Tjenixen


Kommentarer
Postat av: Angelina

Nej va jobbigt.. =/ Men det ordnar sig nog du kommer att hinna!! :D

Haha tack jag har ändrat jag vet inte hur många ggr, är inte riktigt klar en :)

men jag tycker den du har nu är fin :) kanske en annan bakgrund skulle göra att den såg mindre "stökig" ut :)

kram

2009-09-08 @ 22:51:53
URL: http://angelinainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0