Första dagen

Vaknade innan klockan ringde idag, vid 7.10, och klockan ringde 10 min senare. Sen så gick jag upp och åt frukost - Persikoyougurt med müsli, knäckebröd och juice. Känner mig faktiskt riktigt duktig! Men svårt att inte vara det när man bor i en familj som är nyttig:)

Sen blev det till att ta hand om S. Han var jätteduktig! Han började gråta lite ibland när föräldrarna gick, men han var faktiskt duktig. Det var bara att sätta på hans favorit skiva när han blev ledsen:P

Tog en tur med barnvagnen också, glömde ju att jag bor uppe i bergen! Det var en sak att gå neråt, men att gå tillbaka mot huset var verkligen en workout!! Haha:P Helt slut var jag!

Övningskörde idag också, det var skoj att se bergen själv när jag körde:D Men får nog köra några gånger själv innan jag kör S i bilen, måste verkligen känna mig säker till 100% innan jag gör det!


Resor inplanerade lite halvt :
1. Bermuda i november
2. Stockholm (kanske)
3. San Fransisco-Las Vegas-Hawaii. :D

Yey:D

Sen blir det till att höra av sig till Sophie eller ngt, måste se hur hon har det. Får nog försöka träffas i helgen. Vill se Final Destination 4:D

Nu är det strax läggdags:D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det låter som att du har fått en toppen familj! :)

Är det resor som du ska göra med familjen eller på egen hand ? =)

2009-09-29 @ 17:36:23
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0