Borde man börja packa?

6    5    4    3    2    1

Det känns som att man borde börja packa, samtidigt som det känns som att det är väldigt lång tid kvar. Men det är bara 6 dagar, om ens det för massa tid försvinner de sista dagarna. Men jag orkar liksom inte. Det enda jag gjort än så länge i packningskategorin är att jag har tagit upp ett tvättkorg, där jag ska lägga allt som ska med men behöver tvättas, och att jag lagt fram massa saker som ska med; som papper, MP4, dator m.m. Men allt ligger bara och skräpar:P Skrivit en lista också:)

Idag var jag hos tandläkaren och på apoteket. Jag hade inga hål, och fick förklarat för mig att den mystisga känslan av att någon drar i mina tänder är att mina visdomständer ligger och trycker mot de andra tänderna. Så de kommer antagligen börja ploppa upp i USA, då kan jag kanske förstå S's känslor bättre ;) han håller ju på och får sina tänder:)

Sen så var jag på Hemköp och köpte Salta Katten och Malacos Truly Salty till C. :) Hoppas hon gillar dem.
Det är nog det enda vettiga jag gjort idag:P

Mitt internationella körkort kom idag också, ytterligare 240 kr fattigare.

Idag: tandläkaren, börja rensa ut garderoben
Onsdag: packa vidare
Torsdag: tvätta det som måste tvättas
Fredag: packa ner det tvättade i väskan
Lördag: avskedsfest för familjen och Sussi & Co
Söndag: sista hejdå't för de närmaste vännerna hos Susanna, kolla så att jag har fått med allt, umgås med familjen


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej, va oförskämt av mig att inte se dig:( Vart satt du?? Gick det bra för dig då iaf:)?? Du åker snart, hur känns det? Tycker absolut du ska packa..hehe! då vet du om ngt fattas i god tid;) Kraam lycka till.

2009-09-15 @ 22:07:55
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hmm..orange tröja, försöker placera dig..Jag är sämst på sånt..haha!! Precis, jag satt längst bak i vänstra hörnet precis vid första luckan..Randig tröja..hehe!

Lycka till med allt:) Kraam

2009-09-16 @ 09:38:53
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0