Sleepover!

Ja, som sagt sa ar min dator virusdrabbad sa nu anvander jag min vardmammas dator. Det ar hennes jobbdator sa ar lite nervig over att sitta har for lange:P Har bara amerikanska bokstaver ocksa som ni kanske marker!

Iaf, vad har hant sen sist? Har vart ute och kort sjalv en massa ganger, tankat sjalv idag, fast det stog sin lilla tid och fick fraga personalen inne i affaren forst ocksa, visade sig att det var 'pay-first' sa :P. Skulle traffat Alexandra idag, en tysk, med hon var tvungen att jobba kvall sa vi ska ta det en annan dag :)

Imorgon ska jag pa sleepover! :D haha. Hos Sophie som jag flog hit med :) ska bli skoj, harligt att komma ut ut huset lite. Lite sma stressad over hur jag ska hitta dit dock :P

Min vardpappa hade en overraskning till mig haromdagen, sa gulligt! Han hade kopt Twilight filmen till oss sa att vi kunde mysa med den allihop! Sa gulligt:D

Nu ska jag inte vara osocial mot min vardfamilj:)

Bya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0