OH --- MY --- GOOOOD

Ja, titeln står för de UNDERBARA choclate chip kakorna som jag och C precis bakade!!! Har aldrig ätit ngt så gott i hela mitt LIV!!! Jissses.. Bilder kommer upp på facebook ^^

Annars har jag inte gjort ngt vettigt idag, jobbat iof, men inget annat:P Tittade på Shrek 1 när S sov, fick faktiskt sett hela filmen! :D

En annan rolig sak - Jasmine är i NY nu!!! Gud va roligt för dig gumman, lycka till!! :D Vi måste ses i NYC i december, och jag kommer definitivt komma till den blötaste delen av jordklotet, Seattle ;) Hahah:D Nej skoja bara. Men vi måste undersöka FORKS!!!!!!

Ha en bra natt alla i Sverige:P

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förväntar mig sådana kakor när jag kommer!;)

2009-10-27 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0