M&M's

Har blivit helt tokig i M&M's! Haha, har aldrig tyckt om dem innan men nu så bara slinker de ner allihop:P Haha. Gott. Kokade precis te på min alldeles egna spis och ska njuta av den och en ledig stund^^

Städerskorna var ju här idag, så har vart lite kaotiskt! S ville inte alls ta en tupplur, han var vaken mellan 7 och halv två typ!! Ovanligt för honom. Men han sov rätt bra den natten som var, så kan bero på det. Han tog iaf en tupplur på en och en halv timme.

Vart svinkallt här idag. Sa jag att det hade snöat igår? Låg snö på marken när jag vaknade:) Det var mysigt, men det var för "varmt" för att det skulle stanna så det regnade bort. Idag har det vart svinkallt, kanske 1 plusgrad? Kallt iaf, och ska bli kallare imorgon.

Fick pratat med systeryster på MSN också, men inte länge, för lilla S tyckte tydligen att det var roligare att banka på min dator än att sitta och se söt ut:P Haha. (Och btw syster; jag åt bara min probar för att jag inte hann äta lunch^^, men fick så småningom i mig lite mat med:P)

Vad mer kan man säga..vi ska nog käka pizza till middag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0