MÅSTE BÖRJA GYMMA!!!

Jag tror titeln förklarar det mesta. Har ett gymmedlemskap, och käkar så jäkla mycket onyttigt, sååå = MÅSTE BÖRJA GYMMA!!! Sa igår kväll att jag skulle gå till gymmet idag, men nej det gjorde jag icke iaf. Säger idag att jag måste gå imorrn, och då ska jag banne mig göra det! Grr.

Just nu ligger jag i min säng och ser på WALL-E.  :) Mysigt
Byte sängkläder idag, och tog en varm härlig dusch, så ska bli riktigt gott att sova snart^^
Min värdmamma beställde ett påslakan till mig! Har sovit under ett lakan, en filt och ett sånt där täcke som inte har påslakan ändå tills idag. Ska bli skönt att sova under ett riktigt duntäcke igen:D Men men, det är väl så folk i Amerikat sover :P

Idag har vart en mysko dag egentligen. Skulle åkt till banken idag, men min värdmamma mådde ännu värre idag än igår. (Hoppas jag inte blir smittad av vad hon nu har:S). Så, gick upp för att jobba 8 som vanligt. Diskade lite, och lekte med lillen. Sen kom C hem, S vilade lite och vi såg på TV. Sen åkte jag till affären och handlade mat åt oss alla. Det var skoj:)

Hela dagen har i princip bestått av att jag lekte med S ibland och försökte få han att sova, han verkade också må knepigt hela dagen. Annars såg jag bara på tv. Vart slappt iaf:)

Har nog inte hänt ngt mer än så:)

Har iaf använt den handkrämen jag köpte i lördags nu varje dag. Min händer är mycket bättre nu! Så glad över det, det började bli riktigt irriterande att allt fastnade i mina händer;)

Aw, WALL-E är så gullig^^
So long mina kära vänner och familjemedlemmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0