Ledig en stund

Sitter här vid datorn, klockan är 10.51, och jag är ledig en ganska lång stund:) K tog S till läkaren, han ska få en vaccinspruta mot ngt :) De kommer väl tillbaka runt 12. Hoppas på senare:P K skulle egentligen tagit en ledig dag idag, men tror inte det blir så. Stackarn jobbar mycket nu.

Hade en lite mysko dag igår. Onsdag igår, så städerskorna kom igen. Skönt att de gör huset så fint och så, men fy vad det är jobbigt när det invaderar. Så, jag tog S ut på en promenad. Berättade ju en gång om hur jag promenerade med honom ner för berget, ja, så gjorde om det misstaget. Trodde kanske att jag var i bättre form nu, fast att jag bara äter choklad dagarna i ända! :P Jo, så vi gick ända ner till brevlådan!!! Det är typ lite mer än 1 mile ner dit, vilket är 1,6 km, så upp och ner blir det 3,6 km..om inte mer! Plus det faktum att vägen tillbaka är upp för ett berg! Jisses. Ja, så brände några kalorier, och fick en förjävlig huvudvärk som varade tills jag gick och lade mig! Bah:P

Gick förresten och lade mig 20.30 och vaknade 7 helt av mig själv. UNDERBART!!!

Uppdaterar mer senare:)
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0