Långa dagar

Jobbade extra länge igår, problem på gården för värdföräldrarna så jag fick hoppa in. Slutade runt 10 så det var en lång dag. Får egentligen inte jobba så länge men det ska "make it up" åt mig senare. Ska också jobba idag, börjar om tio min, sov morgon iaf:) 10.30 - ca 16.00. Kommer iaf att få vara helt ledig på måndag. Då ska vi till banken och till passkontoret. Har en lönecheck väntandes på mig^^

Imorgon ska jag sitta barnvakt också, de ska på konsert på kvällen men då sover kille:)

De har erbjudit mig ett gymkort! Är inte det supersnällt av dem!:) Ska bli skönt att komma igång:)

Nu ska jag jobba, kanske pussla mer sen, är nästan klar med jordgloben nu:D

Kommentarer
Postat av: Evelin

Åh, vad skönt att höra dig säga det! :) Jag har varit väldigt anti mot att hamna i en familj där det pratas svenska. Dock vet jag ju inte än ifall det är just det de vill att jag ska prata med barnen hela tiden. Jag hade en matchning för ett tag sedan med en helsvensk familj, och där skulle jag bara få prata svenska i familjen, men engelska när det var typ playdates och sånt... Så där kände jag att min engelska hade blivit hämmad i utvecklingen :P



Men jag får hoppas på att min matchning har det lika dant som du har det i din familj! :)

Hur trivs du där och så förresten, känns det som det är rätt? :)

2009-10-04 @ 23:18:15
URL: http://evelinamariaelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0